iPhone Software Herstellen

Het gebruik van de herstelfunctie voor een iPhone is vaak de eerste stap voor het oplossen van simpele problemen. Het herstellen van de iPhone wist alle gegevens van je iPhone, inclusief nummers, video's, contactpersonen, foto's, agendagegevens en verdere gegevens. De fabrieksinstellingen van de iPhone worden zodoende dus hersteld.

Wanneer je jouw iPhone herstelt, raden wij je ten zeerste aan om vóór het herstel een reservekopie aan te maken via iCloud of iTunes.

Gebruik de volgende stappen om je iPhone te herstellen:

  1. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van iTunes hebt geïnstalleerd voordat je de software probeert bij te werken.
  2. Sluit je iPhone aan op je computer.
  3. Selecteer je iPhone wanneer deze in iTunes verschijnt.
  4. Selecteer de optie Herstel.
  5. Wanneer je wordt gevraagd of je een reservekopie wilt maken van de instellingen van je iPhone voordat de software herstelt wordt, selecteer dan de optie Reservekopie. Als je al een recente reservekopie van het apparaat hebt is het niet nodig om nog een kopie te maken.
  6. Selecteer de optie Herstel als iTunes dit aan je vraagt.
  7. Wanneer het herstelproces voltooid is wordt de iPhone opnieuw gestart en verschijnt tijdens het opstarten het Apple-logo. Het kan even duren voordat het toestel is opgestart.
  8. Tijdens het opnieuw configureren kies je niet voor een reservekopie. Het kan zijn dat de reserviekopie bugs bevat dus met het gebruik hiervan weer terugzet.
  9. Controleer na het activeren en als nieuw configureren van je iPhone of het probleem is verholpen. Indien dit het geval is kun je het toestel opnieuw herstellen en kiezen voor wél een reservekopie te gebruiken tijdens het activeren. Controleer vervolgens opnieuw of het probleem nu is opgelost.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »